KAMER VAN KOOPHANDEL EN FABRIEKEN - Jaarverslag 1968

Titel: Jaarverslag 1968
Uitgever: Paramaribo, z.j. 56 p., tabellen
Bijzonderheden: Ingen.
Prijs: € 14,00 (Excl. verzendkosten)
Meer info:

Batavia uit Barendrecht

Logo Batavia

Onze online catalogi en verkoopvoorwaarden kunt u inzien op onze website: http://home.kpn.nl/zijlmans113/

Vanwege structureel onderhoud kunt u geen bestellingen plaatsen tussen 3:00 en 3:20 (GMT +1).
Onze excuses voor het ongemak.

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

• Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Batavia
  • Na uw bestelling ontvangen u en Batavia een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Batavia vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Batavia kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 dagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.