Vandermerwe, Sandra - Customer capitalism. Increasing returns i

Schrijver:
Titel: Customer capitalism. Increasing returns in new market spaces.
ISBN: 9781857882414
Taal: Engels
Uitgever: Nicolas Brealey
Bijzonderheden: 1999, hardcover, dustjacket, 296 pag. fine
Prijs: € 10,00
Verzendkosten: € 5,75 (binnen Nederland)
Meer info:
At the forefront of the innovative world where new ideas and business advantage combine comes an exciting new book by Sandra Vandermerwe. Blending the hot topics of new technology, market spaces, competitive strategy and customer behavior. Customer Capitalism stands conventional wisdom on its head by introducing a new business model which shows how any business can generate increasing returns and gain a massive competitive advantage.

Taking examples from companies as diverse as Amazon.com and Mondex, Microsoft and Monsanto the author explains how businesses can escape the traps of a traditional mindset and originate for the customer rather than the product. These enterprises transform classic product/service categories, moving them away from market share into new 'market spaces' where they find new ways of doing things for customers.

Customer capitalism does what old capitalism could never do - it gives corporations a sustainable edge. Sandra Vandermerwe shows how to relate the ten principles of customer capitalism to your business and achieve the multiple and exponential rewards of increasing returns.

Customer capitalism generates growing customer value streams from ever-deepening and expanding relationships with individuals who lock-on to an organization. These customers become an 'installed customer base' who want the organization as their dominant or sole choice on an ongoing basis. The new enterprise becomes the standard for these new ways of doing things by gathering market momentum. A growing number of individuals see and use the new way of doing things, making the enterprise ever more prevalent, and its brand increasingly infectious to others.

Central to the concept of customer capitalism are six positive feedback loops which ensure customer lock-on and accelerating growth. Once the loops go into motion as one interlinking, reiterative system then the real forces of the new market and economic dynamics of customer capitalism come into play. Customers become the competitive barrier. Advantage leads to more advantage, success to more success, accumulating increasing returns in new marker spaces
Verder lezen

J.M. v/d Meer

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

Goed verpakt en snel geleverd. Voor pakketpost wordt uitgegaan van verzending met DHL. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.15 bedragen.
Verzending van pakketten naar een DHL-servicepunt mogelijk.
Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.

Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Vandermerwe, Sandra - Customer capitalism. Increasing returns in new market spaces.

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij J.M. v/d Meer

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met J.M. v/d Meer
  • Na uw bestelling ontvangen u en J.M. v/d Meer een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van J.M. v/d Meer vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • J.M. v/d Meer kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 dagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.