Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's)

Titel: De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's)
Uitgever: De Bezige Bij
Bijzonderheden: zie de foto's
Prijs: € 1,99 (Excl. verzendkosten)
Tijdens de hongerwinter wordt het Haarlemse gezin Steenwijk, bestaande uit vader, moeder en twee zoons, dat juist in een bijna klassieke rust aan een spelletje 'Mens erger je niet' wil beginnen, om acht uur 's avonds opgeschrikt door zes schoten: een collaborerende politiechef is door het verzet gedood. Buren verslepen het lijk tot voor het huis van de familie Steenwijk. De oudste zoon poogt het lichaam alsnog te verplaatsen, maar de Duitsers arriveren en zijn jongere broer, de twaalfjarige Anton, komt in een Duitse legerauto terecht. Vader, moeder en broer Peter worden - bij wijze van represaille - met andere buurtbewoners vermoord; Anton blijft alleen achter. Op cruciale momenten in de wereldgeschiedenis ontmoet de lezer Anton dan weer, die naarmate de tijd vordert steeds meer naar die ene, alles bepalende gebeurtenis in zijn leven "terug groeit". Schokkende, spannende en prachtig geschreven roman van een zeldzaam hoog niveau met een glasheldere compositie. Ook vefilmd. Normale druk.

Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's) Mulisch, Harry - De Aanslag (in 2 uitvoeringen - zie de foto's)

• Na uw bestelling ontvangen u en Appelboom1946 een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Appelboom1946 vermeld
  • Appelboom1946 kan betaling vooraf vragen