Tanja Enninga - Service design / inzichten uit negen praktijkvo

Schrijver:
Titel: Service design / inzichten uit negen praktijkvoorbeelden
ISBN: 9789081560238
Uitgever: -
Bijzonderheden: Conditie: Als nieuw
Prijs: € 7,95
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Eindpublicatie van het programma Innoveren in Dienstverlening. In 9 verschillende projecten werden door creatieve bureaus methoden van service design toegepast. De verschillende projecten zijn uitgevoerd met dienstverleners rondom Utrecht Centraal Station, het UMC Utrecht en de Hogeschool Utrecht. De projecten zijn gevolgd door de Hogeschool Utrecht en TU Delft, om te onderzoeken hoe service design wordt toegepast en wat het kan opleveren voor dienstverleners.

Auteurs: Tanja Enninga, Menno Manschot, Christa van Gessel, Jens Gijbels, Remko van der Lugt, Froukje Sleeswijk Visser, Fenne Verhoeven, Berit Godfroij.
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Tanja Enninga - Service design / inzichten uit negen praktijkvoorbeelden