Paul Postma 18211 - Handboek Marketing 4.0 digital, data-driven
Schrijver: | Paul Postma 18211 |
---|---|
Titel: | Handboek Marketing 4.0 digital, data-driven, direct |
ISBN: | 9789024400584 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Boom |
Bijzonderheden: | Goed, Paperback, 452p |
Prijs: | € 24,50 |
Verzendkosten: | € 4,50 (binnen Nederland) |
Meer info: |
Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.\n\nHet marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.\n\nHet boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
|
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.