Dimphy van Heusden, Fred Janssen - Marketing Sucks and Sales To

Schrijver:
Titel: Marketing Sucks and Sales Too!
ISBN: 9789090332383
Uitgever: DNA LTB
Bijzonderheden: Conditie: Als nieuw
Prijs: € 12,45
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
DE ULTIEME RELATIETHERAPIE VOOR MARKETING & SALES
DEEL KENNIS, WEES NIEUWSGIERIG NAAR ELKAAR EN SPREEK DEZELFDE TAAL.
In Marketing Sucks! And Sales too! wordt de ingewikkelde relatie tussen marketing en sales onder de loep genomen, worden er handvatten gegeven voor het verbeteren van de samenwerking en wordt er met praktische, direct toepasbare modellen gezorgd voor een perfect aligned marketing en sales organisatie.
“Elk jaar besteden bedrijven miljarden euro’s (c.q. dollars) aan marketing om de aandacht te krijgen van hun doelgroepen. Met diverse strategieën zoals, lead generatie, awareness en sales enablement”, met deze woorden begon het boek “Marketing Sucks (and Sales too!)” geschreven door Fred Janssen, dat in 2007 op de markt kwam. De belangrijkste reden voor het schrijven van dit boek kwam voort uit frustratie. De frustratie waarom het binnen een go-to-market strategieI vaak misliep in de relatie tussen marketing en sales.
Twee afdelingen die eigenlijk naadloos met elkaar zouden moeten samenwerken om de gestelde (omzet)doelen te behalen. Maar waarom ging het dan zo vaak fout? De term marketing en sales alignment was nog niet uitgevonden. Dus een echte focus om de relatie te verbeteren was er niet. Iedereen bleef heerlijk op zijn eigen eilandje opereren en was vooral bezig met het behalen van de eigen doelen, opgelegd door management.
Om vervolgens naar elkaar te wijzen als het mis ging en elkaar te betichten van het niet willen samenwerken. Ondanks dat Marketing Sucks (and Sales too!) een pleitbezorger was van deze samenwerking en pasklare en praktische handvatten bood om de samenwerking tussen marketing en sales te bewerkstelligen, horen we vandaag de dag nog regelmatig klachten over het gebrek aan samenwerking en begrip tussen marketingen salesafdelingen en is het effect hiervan duidelijk zichtbaar.
Genoeg reden dus om een herziene versie van het boek uit te brengen, om zo de relatie tussen marketing en sales uit te laten groeien tot een gelukkig huwelijk. Zie dit boek als de ultieme relatietherapie, dus kruip op de bank en gooi je frustraties eruit. Neem de adviezen ter harte en werk aan de relatie.
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Dimphy van Heusden, Fred Janssen - Marketing Sucks and Sales Too!