Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Diers, Timo - Akzeptanz von Chatbots im Consumer-Marketing - Erfolgsfaktoren zwischen Konsumenten und kunstlicher Intelligenz
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Diers, Timo |
---|---|
Titel: | Akzeptanz von Chatbots im Consumer-Marketing - Erfolgsfaktoren zwischen Konsumenten und kunstlicher Intelligenz |
ISBN: | 9783658293161 |
Uitgever: | Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG |
Bijzonderheid: | 2020 199pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 68,50
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Chatbots sind Nutzungsinnovationen mit grossen Erfolgsversprechen fur das Consumer-Marketing, wobei die konsumentenseitige Akzeptanz kritisch fur ihren Erfolg ist. Mit Hilfe einer Strukturgleichungsanalyse und eines eigens fur die Arbeit programmierten Chatbots wird ein neu aufgestelltes Akzeptanzmodell empirisch uberpruft. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.