Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel hasselman.


 

by Philip J. Kitchen (Author), Don E. Schultz (Author) - Raising the Corporate Umbrella: Corporate Communications in the Twenty-First Century

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: by Philip J. Kitchen  (Author), Don E. Schultz (Author) - Raising the Corporate Umbrella: Corporate Communications in the Twenty-First Century
Schrijver: by Philip J. Kitchen (Author), Don E. Schultz (Author)
Titel: Raising the Corporate Umbrella: Corporate Communications in the Twenty-First Century
ISBN: 9780333926390
Uitgever: Palgrave Macmillan; 2001 edition (September 4, 2001) 9780333926390
Bijzonderheid: geb. hardcover met omslag 410pp. goede staat, schaars !
Prijs: € 29,90
€ 4,00
Meer info Corporate communications are now hugely important in the success of companies and organisations. Using cases and examples from companies such as The Body Shop, Texaco, Johnson & Johnson, BP Oil & British Airways the authors introduce the framework necessary to analyse corporate communications strategies and provide clear practical guidelines for successful implementation. A must for anyone involved in corporate communications, public relations or public affairs, especially those working in multi-national or global organisations.
Boek bekijken

hasselman uit Breda

Logo hasselman

Levering binnen Nederland ( 4 euro verzendkosten ) Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten. Afhalen is niet mogelijk.