Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel J.M. v/d Meer.


 

Bugel, Marnix - Klantenloyaliteit. Over ongelijke behandeling in het digitale tijdperk

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Bugel, Marnix - Klantenloyaliteit. Over ongelijke behandeling in het digitale tijdperk
Schrijver: Bugel, Marnix
Titel: Klantenloyaliteit. Over ongelijke behandeling in het digitale tijdperk
ISBN: 9789043005210
Uitgever: Prentice Hall
Bijzonderheid: 2004, 3e editie, gebonden, 205 blz. goed
Prijs: € 10,00
€ 3,95
Meer info 'Loyale klanten worden niet geboren, zij worden gemaakt.'
Het worden spannende jaren voor het bedrijfsleven. De jaren van de verticale prijsbinding en de macht van de distributie zijn voorbij. De komende decennia hebben de klanten het voor het zeggen, geholpen door de gebruiksvriendelijke technologie. Voor bedrijven betekent het dat het hebben van een klantenbestand niet meer voldoende is. Het zal, met de toenemende macht van de klant, gaan om de loyaliteit van de klanten uit dit bestand. Bedrijven zullen er de komende jaren dus alles aan moeten doen om de loyaliteit binnen het klantenbestand te verhogen. Essentieel voor klantenloyaliteit is het afstemmen van producten, service en dienstverlening op de wensen en verwachtingen van de klant. Helaas verschillen deze wensen en verwachtingen per consument. Een uniforme aanpak zal in de praktijk dan ook weinig effect sorteren. In dit boek is beschreven hoe op een bedrijfseconomische manier een loyaliteitsstrategie wordt ontwikkeld, rekening houdend met de individuele eisen en wensen van klanten. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer een definitie van klantenloyaliteit, klantparticipatie, loyaliteitsacties, loyaliteitsprogramma's, waarde- en behoeftedifferentiatie. Marnix Bügel maakt gebruik van vele cases en geeft honderden tips zodat u meteen aan de slag kunt om ook uw klanten aan uw organisatie te binden.
Boek bekijken

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.