Alle boeken van Vakkennis MarCom uit Beetsterzwaag

particulier

Vakkennis MarCom heeft in totaal 7 boeken

Logo Vakkennis MarCom

Gesorteerd op:

Pagina : 1

Afbeelding Schrijver Titel Uitgever Bijzonderheid Prijs Bestelling
Disruption, overturning con... Dru, Jean-Marie Disruption, overturning conventions and shaking up the marketplace John Wiley Sons, Inc. New York 1996, 256pp, Gebonden € 15.00
€ 3,65
Vakkennis MarCom
Einde van de massamarketing... Molenaar Einde van de massamarketing / druk 1 Managem Bibliotheek 2002, Gebonden € 5.00
€ 3,65
Vakkennis MarCom
Hoe dan, Jan ? / een gespre... Slager, K. Hoe dan, Jan ? / een gesprek over nieuw optimisme in tijden van crisis Veen, L.J. 2005, paperback € 5.00
€ 3,65
Vakkennis MarCom
Margeting / inventing a dif... Platteel, A. Margeting / inventing a different marketing language (meer info) Post Editions 2003, Gebonden € 7.50
€ 3,65
Vakkennis MarCom
Nieuwe machtselite / druk 1 Toffler Nieuwe machtselite / druk 1 (meer info) Veen/Kosmos/Z K/Servire 2002, paperback € 4.50
€ 3,65
Vakkennis MarCom
 - Reengineering the corporation Reengineering the corporation Nicholas Brealey Publishing € 5.00
€ 4,50
Vakkennis MarCom
Trends voor de toekomst / d... Trends voor de toekomst / druk 1 (meer info) Ambo/Anthos Uitgevers 2003, paperback € 4.50
€ 3,65
Vakkennis MarCom

Pagina : 1