Deze titel kan niet worden besteld.
Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw

Koopmans, A.J. - Doelgericht segmenteren van markten

Schrijver:
Titel: Doelgericht segmenteren van markten
ISBN: 9789026722608
Taal: Nederlands
Uitgever: Kluwer b.v. 2003 Paperback. 126 blz. Ziet er goed uit, op dubbele blz. kleine beschadiging en markering.
Bijzonderheden: MARKETING ... Succesvol combineren van markt en bedrijf. ZIE MEER INFO.
Prijs: € 3,00 (Excl. verzendkosten)
Meer info: Wil je succesvol innoveren, dan moet je consistent en gestructureerd je markt analyseren. Mark segmenteren is een van de hulpmiddelen daarbij. maar dan moet die techniek wel op de juiste wijze worden toe gepast. In de praktijk gaat er gemakkelijk iets verkeerd.

KrioeL uit Sleen

particulier

Logo KrioeL

Als je het overzicht van mijn boeken sorteert op de kolom "Bijzonderheden", dan krijg je de onderwerpen op alfabet. De prijs exclusief verzendkosten. Brievenbuspakje €. 4,15 Pakketpost €. 6,95. Meer boeken tegelijk bestellen scheelt portokosten. Ik pak de boeken zorgvuldig in en stuur ze binnen een week aan je op. Boek niet goed, geld terug.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Koopmans, A.J. - Doelgericht segmenteren van markten