Deze titel kan niet worden besteld.
Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw
Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw
Ofman, D., - Bezieling en kwaliteit in organisaties. Boek en lu
Schrijver: | Ofman, D., |
---|---|
Titel: | Bezieling en kwaliteit in organisaties. Boek en luister-CD's. |
Uitgever: | |
Bijzonderheden: | Het eerste deel gaat over de creërende mens. Hierin wordt het kernkwadrant besproken: van kernkwaliteit naar valkuil, via uitdaging naar allergie om weer terug te keren bij je kernkwaliteit. Het tweede deel van het boek gaat over de creëre... |
Prijs: | € 14,00 (Excl. verzendkosten) |
Meer info: |
Bezieling en kwaliteit in organisaties. Boek en luister-CD's. Het eerste deel gaat over de creërende mens. Hierin wordt het kernkwadrant besproken: van kernkwaliteit naar valkuil, via uitdaging naar allergie om weer terug te keren bij je kernkwaliteit. Het tweede deel van het boek gaat over de creërende organisatie, waarin de eigen toekomst gezien wordt als een keuze die men zelf moet maken en niet als een gegeven waarmee men moet leren leven. Tot slot behandelt Ofman in essay-vorm, vanuit het perspectief van de creërende organisatie, een aantal themas die het derde deel van het boek vormen: projectmatig werken, kwaliteit en creativiteit. l Servire/Kosmos. Utrecht 2009. Gb. 238 pp. Goede staat. Map met 6 CD's bijgevoegd.
|
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.