- klant -

Zoekopdracht
406 titels gevonden met de huidige zoekopdracht

Gesorteerd op:

Opnieuw zoeken

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |

Afbeelding Schrijver Titel Uitgever Bijzonderheid Prijs Boekwinkel
Op weg naar het hart van de... Marion V. van den Brink Op weg naar het hart van de klant VDB 2011, Hardcover, in zeer goede staat € 6.50
€ 4,25
BoekenSchaap button
Open mind. Kennis, klant en... Manders, Jenny Open mind. Kennis, klant en communicatie (meer info) Casemanagement Center, 2004 144 pp, paperback, in goede staat € 5.00 Boekenprinses
Open mind! Kennis, klant en... Open mind! Kennis, klant en communicatie (meer info) Casemanagement Center Verz. 3, paperback, 143 pagina's, 2004 € 3.50 2dehandsboekentekoop
Passie, Emotie, Liefde voor... Richard Lopes-Slot Passie, Emotie, Liefde voor de Klant (meer info) Lopes Slot Bv Conditie: Redelijk, specifieke informatie: voorblad is eruit gescheurd € 4.00
€ 2,95
Boekenbalie button
Paul Verstandig denken infa... Postma , Paul . ( Gesigneerd door de auteur met een opdracht . ) Paul Verstandig denken infantiel handelen Business Contact ( 10+5 Sleutels om succesvol in te spelen op de 'onvoorspelbare' klant . ) (meer info) Business Bibliotheek . ( - Marketing wil producten of diensten aan de man brengen en/of aanbieden. De potentiële koper dient eerst geïnteresseerd te raken en daarna klant te worden. - paperback in zeer nette staat - 1912 - 1e dr 2002 - 157 p - 245 gr - [ isbn 9789025414764 ] € 18.00 DE ESOTERIER
Personal  Branding . ( Naam... Kwakman , Frank . [ isbn 9789052614861 ] 1622 Personal Branding . ( Naam maken als professional . ) In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is PERSONAL BRANDING , de manier om je te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert - (meer info) Academic Service . ( 9789052619170 ) Gebonden als in nieuwe staat met harde kaft en omslag 26/10 - 1e dr 2004 - 91 p - 260 gr € 17.00 DE ESOTERIER
Philips Televisie-service -... Philips Gloeilampenfabrieken Nederland n.v., Eindhoven Philips Televisie-service - bij de klant thuis (meer info) Philips, Eindhoven 1955, 28 pag., afbeeldingen € 9.00 A H en O
Programmamanagement - sture... TAK, T. VAN DER, WIJNEN, G. Programmamanagement - sturen op samenhang: Programmamanagement is een passende aanpak, omdat niet alleen de producten en projectresultaten centraal staan, maar meer nog de doelen: de gewenste mooiere samenleving of de voor klant werknemer pret... Kluwer 2006, 2e herziene druk 279pp Paperback in fraaie staat maar met sticker 7,5 x 3,5 cm.op de kaft ge... € 9.95 Duveltje
Provocatief coachen - Plaag... Dekkers, Anneke, Galan, Karin de Provocatief coachen - Plaag je klant de goede kant op (meer info) Uitgeverij Thema 2021 272pp Paperback / softback € 30.00
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Publiek opdrachtgeverschap ... Heijden, Jurgen van der, en Ben Spiering Publiek opdrachtgeverschap : de burger als klant : een verkenning naar trends rondom publiek private samenwerking en Rijkswaterstaat / red. Jurgen van der Heijden en Ben Spiering Delft : Eburon, 2002 (XPIN-reeks ; dl. 2) [260] p. Ills. Uitgegeven in opdracht van Rijkswaterstaat. In uitstekende staat € 6.00
€ 4,25
ABBOOKS
Real  Time  Marketing . ( I... McKenna , Regis . Real Time Marketing . ( Inspelen op de veeleisende klant . ) Business Bibliotheek . Gebonden als nieuw met harde kaft en omslag . 21/9 - 1 e dr 1998 - 192 p - 419 gr € 15.00 DE ESOTERIER
Real-time marketing  inspel... MacKenna, Regis Real-time marketing inspelen op de veeleisende klant (meer info) Business-Contact Nieuw!! Nog ingeseald! Gebonden hardcover met omslag/ 191 p. € 4.95 Reread
Real-time marketing. Inspel... McKenna, R. Real-time marketing. Inspelen op de veeleisende klant (meer info) Uitgeverij Business-Contact, 1998 192 pp, harde kaft met omslag, in goede staat, boek met buikbandje € 7.50 Boekenprinses
Reframe - Breng je klant in... Hendrix, Marieke Reframe - Breng je klant in beeld met perceptiemanagement (meer info) Haystack, Uitgeverij 2020 198pp Paperback / softback € 24.50
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Retaildenkers  -   De klant... André Troost Retaildenkers - De klant is geen koning! (meer info) Het Boekenschap Conditie: Als nieuw € 6.85
€ 2,95
Boekenbalie button
ROBIN HOOD EN KONING KLANT LANS,JOS van der ROBIN HOOD EN KONING KLANT Hilversum 2000 47 pp., photos m151 € 10.00
€ 4,50
Moby Dick button
Sales vanuit je hart      h... Richard van Kray Michel de Weerdt Sales vanuit je hart hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact Amsterdam/Antwerpen 2017 9789047010586 paperback 186pp. als nieuw 21/13,5cm € 7.90
€ 3,65
hasselman
Sales vanuit je hart - hoe ... Kray, Richard van, Weerdt, Michel de, Gude, Hiske Sales vanuit je hart - hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact 2017 192pp Paperback / softback € 20.00
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Sales vanuit je hart / hoe ... Kray, Richard van, Weerdt, Michel de, Gude, Hiske Sales vanuit je hart / hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf Business Contact 2017, 192 pag., paperback, z.g.a.n. € 6.00 De Drie Waarden
Sales vanuit je hart / hoe ... Richard van Kray, Michel de Weerdt en Hiske Gude Sales vanuit je hart / hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact 2017 (5e druk); paperback: 182pp; in goede staat € 11.50 Sprezzatura
Sales vanuit je hart hoe je... Richard van Kray 242417, Michel de Weerdt 242418, Hiske Gude 154991 Sales vanuit je hart hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact Goed, Paperback, 192p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Rotterdam
Service / De regels van het... Schneider, Benjamin / David Bowen Service / De regels van het spel. De klant als partner / Het belang van service voor het gehele bedrijf / Een all-in servicestrategie Contact 1996, 287pp. Paperback, goed € 6.50
€ 3,50
DeBoekenBoom
SHOPPINGTOMORROW - Bent u K... Geschreven 660 experts van Shopping 2020 SHOPPINGTOMORROW - Bent u Klaar voor de Klant van 2020? Anthos, 2001 In zeer goede staat / Ongelezen. Helaas vouw in kaft. Verder helemaal goed. Softcover. 447 pp. 25 x ... € 14.50
€ 5,00
Handled With Care button
They Ask, You Answer - Win ... Navas-Brandt, Danielle They Ask, You Answer - Win het vertrouwen van je klant en word de autoriteit van jouw markt (meer info) BigBusinessPublishers 2023 192pp Paperback / softback € 28.50
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Uw Klant Is Ook Maar Een Mens [{:name=>'L. Hop', :role=>'A01'}] Uw Klant Is Ook Maar Een Mens Pearson Benelux B.V. Conditie: Goed € 12.15
€ 2,95
Boekenbalie button
Uw klant is ook maar een me... Hop, Liesbeth Uw klant is ook maar een mens / ratio en emotie in klantrelaties Pearson Education 2003, 190 Pagina's, Paperback, Boek is in goede staat. € 8.95
€ 3,85
VanderveenBoeken
Uw klant is ook maar een me... Liesbeth Hop Uw klant is ook maar een mens - Ratio en emotie in klantrelaties Prentice Hall softcover zonder omslag - 2003, 1e druk - 190 pagina's [1][10/2375] € 9.00 De HAND
Uw klant kan deze titel uit... Kleyn, J.A. Uw klant kan deze titel uitsluitend nog via de uitgeverij bestellen. Strengholt United Media 1998, 150pp, paperback € 3.00 De cirkel
Uw klant kan deze titel uit... I. Heytze ; J. van Nijnatten Uw klant kan deze titel uitsluitend nog via de uitgeverij bestellen. A.J.G. Strengholt's Boeken Anno 1928 B.V , conditie: goed € 7.50 Boekhandel Broekhuis button
Uw werknemer wordt klant / ... [{:name=>'R. Herremans', :role=>'A01'}] Uw werknemer wordt klant / HR Management Wolters Kluwer Nederland B.V. Conditie: Als nieuw € 19.50
€ 2,95
Boekenbalie button
Van Helpdesk naar Servicede... Alofs, Ton en Korevaar Henk Van Helpdesk naar Servicedesk -De klant centraal Den Haag, ten Hagen Stam 2000, 1e, alsnieuw, paperback, Praktische handleiding voor wat een servicedesk is en hoe deze ingeri... € 34.95
€ 4,95
antiquesportsbooks
Van maken naar raken - Een ... Marjet Rutten i.s.m. Inge Sijpkens Van maken naar raken - Een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen in de bouw-, installatie- en vastgoedsector Constructief 2015, Gebonden, 264 pagina's. Het boek verkeert in nieuwstaat, zie ook de foto's. € 7.50
€ 4,25
Blauwbeer
Van maken naar raken / een ... Rutten, Marjet Van maken naar raken / een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen in de bouw-, installatie- en vastgoedsector Aeneas Media 2015, Gebonden, In prima staat € 14.95
€ 4,95
't Boekiehoekie
Van maken naar raken Een ge... Marjet Rutten i.s.m. Inge Sijpkens Van maken naar raken Een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen Constructief Gebonden, hardcover, 264 pag., 2015, NIEUWSTAAT € 8.00
€ 3,85
Boekenbron
Van Pand Naar Klant [{:name=>'H. Dirkx', :role=>'A01'}, {:name=>'R. van Kooij', :role=>'A01'}, {:name=>'A. van Kooij', :role=>'A12'}] Van Pand Naar Klant SWP, Uitgeverij B.V. Conditie: Redelijk € 5.40
€ 2,95
Boekenbalie button
Van patient tot klant Berkhout,Hans Van patient tot klant De Toorts 1991,soft cover,163 blz. vrij goed ex, 1e blz. verwijderd € 4.50 Helio
Van patient tot klant Berkhout, Hans Van patient tot klant (meer info) De Toorts, 1991 163 pp, paperback, klein vlekje op snede verder prima € 4.50 Boekenprinses
Van patient tot klant. Berkhout, Hans. Van patient tot klant. De Toorts, 1991., Paperback. 163pp. € 7.50 Streppel
Van patient tot klant Hans Berkhout Van patient tot klant De Toorts, 1991, (1e druk), 163 blz. Paperback, in goede staat. € 4.50
€ 4,40
Boek2.nl button
Verkopen - van afspraak tot... Delobelle, Geert Verkopen - van afspraak tot klant Scriptum Books 2008 198pp Paperback / softback € 19.95
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Verkopen : van afspraak tot... Delobelle, Geert Verkopen : van afspraak tot klant : Hoe het moet en niet moet in 16 filmpjes Lannoo Campus 2011, 212p, pb, nieuw € 15.00 managementbib.com
Verkopen, de klantgerichte ... Luijk, B. van Verkopen, de klantgerichte benadering --- Met tips, voorbeelden en vragen die u helpen het gedrag van de klant te herkennen en hierop tijdens alle fasen van het verkopen in te spelen SUDE 2007 18e druk, 136 pag., gebonden, fraai exemplaar € 8.50
€ 3,95
Anti-Keer
Verkopen in MLXXI  - maak u... Luijk, Bart van Verkopen in MLXXI - maak uw klant dikker - (meer info) Door Shop 1998 Hardcover boek/ klein model 200p. als nieuw! € 6.95 Reread
Verkopen met mens en kennis... Faas, Hans Verkopen met mens en kennis [de gebruiksaanwijzing van je klant] Futuro Amsterdam, 2015, paperback, goede staat, 112 blz. € 11.00
€ 4,95
Mooiboek button
Verkopen met mens en kennis... Faas, Hans Verkopen met mens en kennis [de gebruiksaanwijzing van je klant] Futuro Amsterdam, 2015, paperback, goede staat, 112 blz. € 12.50
€ 4,95
Mooiboek button
Verkopen van uit de klant g... Luijk Bart van / HolJan Drs. Verkopen van uit de klant gezien Door/Kluwer Bedrijfswetenschappen Paperback In goede staat € 10.00 Ab antiquarimaat
Verkopen vanuit de klant be... [{:name=>'J. Hol', :role=>'A01'}, {:name=>'B. van Luijk', :role=>'A01'}] Verkopen vanuit de klant bezien Wolters Kluwer Nederland B.V. Conditie: Goed € 17.35
€ 2,95
Boekenbalie button
Verkopen vanuit de klant be... Luijk, B. van, J. Hol Verkopen vanuit de klant bezien / professioneel verkopen Kluwer b.v., Uitgeverij 1997,181p.p, paperback € 3.50
€ 3,70
Olga leest
Verkopen vanuit de klant be... Luijk, B. van; Hol, J. Verkopen vanuit de klant bezien. Professioneel verkopen (meer info) Kluwer, 1997 180 pp, softcover, kaft licht verkleurd, inhoud goed en schoon € 3.50 Boekenprinses
Verkopen vanuit de klant be... Luijk, Bart van; Jan Hol Verkopen vanuit de klant bezien. Professioneel verkopen Kluwer bedrijfswetenschapppen 1991; y; pb, 183p, goed € 3.75 Boekwinkel Fons

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |

Niet gevonden wat u zocht?

Niets gevonden? Plaats een gratis advertentie bij www.boekenzoekdienst.nl!

Of... kijk eens bij de grootste boeken-database ter wereld:... KLIK hieronder op: "Zoek!"

AbeBooks

Sla laatste zoekopdracht op

Wilt u op de hoogte blijven van deze zoekopdracht? Registreer nu! U ontvangt een bericht als er een verandering wordt geconstateerd.