klant

Zoekopdracht
392 titels gevonden met de huidige zoekopdracht

Gesorteerd op:

Opnieuw zoeken

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8

Afbeelding Schrijver Titel Uitgever Bijzonderheid Prijs Boekwinkel
Kloteklanten De klant als n... Egbert Jan van Bel 238745 Kloteklanten De klant als noodzakelijk kwaad? Adfo Groep Goed, 2007, Paperback, 226p € 10.00
€ 4,50
De Slegte Leuven
Kloteklanten. De klant als ... Bel, Egbert Jan van Kloteklanten. De klant als noodzakelijk kwaad ? (meer info) Adfo Groep 2013, 2e druk, paperback, 255 blz. opdracht van auteur op titelblad verder zeer goed € 10.00
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Kloteklanten / de klant als... Bel, Egbert van, Ria Harmelink Journalistieke Producties Kloteklanten / de klant als noodzakelijk kwaad? (meer info) Adfo Groep 2009, 255pp, paperback. Boek is in goede staat. € 16.95
€ 4,95
Zoekieboekie?
Je klant, een diamant? - 24... Smet, Pieter De Je klant, een diamant? - 24 briljante tips om dankzij en samen met jouw klant te schitteren (meer info) Acco België 2021 Paperback / softback € 31.70
Gratis
Bestel dit boek bij Boekstra
Het Einde van Winkels ? ( D... Molenaar , Cor . [ isbn 9789052618777 ] Het Einde van Winkels ? ( De strijd om de klant . ) Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. - (meer info) Academic Service . Gebonden als nieuw met harde kaft in als nieuwe staat - 1913 - 3e oplage 2011 - 217 p - 550 gr € 15.00 DE ESOTERIER
Klant in zicht / marketing ... Bekkers, M., Beltman, R. Klant in zicht / marketing voor not-for-profit organisaties (meer info) Academic Service 2007, 220pp, hard cover € 10.00
€ 3,85
JesJan boeken
Klant In Zicht Marleen Bekkers, Rob Beltman Klant In Zicht (meer info) Academic Service Conditie: Als nieuw € 20.00
€ 2,95
Boekenbalie button
Het einde van winkels? / de... Molenaar, Cor Het einde van winkels? / de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan (meer info) Academic Service 2011, 220pp, Gebonden € 5.00
€ 3,85
Boekenvanbert
Het einde van winkels? de s... Cor Molenaar 78422 Het einde van winkels? de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan (meer info) Academic Service Goed, Hardback, 220p € 10.00
€ 4,50
De Slegte Leuven
Het Einde van Winkels ? ( D... Molenaar , Cor . [ isbn 9789052618777 ] Het Einde van Winkels ? ( De strijd om de klant . ) Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. - (meer info) Academic Service . Gebonden als nieuw met harde kaft in als nieuwe staat - 4714 - 3e oplage 2011 - 217 p - 550 gr € 15.00 DE ESOTERIER
Marketing 3.0. Vind de klik... Kotler, Philip /Katajaya, Hermawan / Setlawan, Iwan Marketing 3.0. Vind de klik met je klant (meer info) Academic Service 2011, gebonden, 191 blz. naam voorin., goed € 10.00
€ 3,95
J.M. v/d Meer
Het einde van winkels? De s... Molenaar, Cor Het einde van winkels? De strijd om de klant. Waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan Academic Service, 2011 3e oplage, gebonden, als nieuw € 2.00 Hartogboeken button
Het einde van de winkels? D... Cor Molenaar Het einde van de winkels? De strijd om de klant Academic Service, 2011, (1e druk, 4e oplage), 220 blz. Gebonden, als nieuw. € 4.50
€ 4,40
Boek2.nl button
Klant in zicht / marketing ... Bekkers, M., Beltman, R.Brees.K Klant in zicht / marketing voor not-for-profit organisaties Academic Service 2007, 223pp, gebonden, hardcover, winkelnieuw, geen gebruikssporen € 12.00 ansael14
De klantrevolutie / de drij... Seybold, P.B. De klantrevolutie / de drijvende kracht van de klant Academic Service 2002, 378pp, paperback, goed (de klant is de baas, klantrelaties, klantbelevingen / acht stappen) € 7.50
€ 4,15
Berestein Boek
Marketing 3.0 - Vind de kli... Michael R. Solomon, Katherine Anderson en Co-auteur: Sara Rosengren Vertaald door: Carla Zijlemaker Marketing 3.0 - Vind de klik met je klant (meer info) Academic service 2010, Gebonden, Afmeting: 23,9 x 15,8 x 2,4 cm, 192 pagina's, Met illustraties, Als nieuw € 15.00 boekenvlinder
Marketing 3.0. Vind de klik... Kotler, Philip / Katajaya, Hermawan / Setlawan, Iwan Marketing 3.0. Vind de klik met je klant Academic Service, 2010 Hardcover, geen naam voorin, nette staat, 192p € 5.00
€ 3,85
Veritas Scheveningen
Het einde van winkels? De s... Molenaar, Cor Het einde van winkels? De strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan Academic Service 2011, geb., hardcover, nieuw, 220 blz € 5.00
€ 4,85
Kantelberg button
Marketing 3.0 / Vind de kli... Kotler, Philip , Kartajaya, Hermawan en Setiawan, Iwan Marketing 3.0 / Vind de klik met je klant (meer info) Academic service Als nieuw, 2010, 192pp, Gebonden, hardcover. € 10.90
€ 3,95
Boekentuin Alkmaar
Marketing 3.0 / Vind de kli... Kotler, Philip, Katajaya, Hermawan, Setlawan, Iwan Marketing 3.0 / Vind de klik met je klant Academic service 2010, 192pp, Gebonden € 3.00
€ 5,40
altheya
Het einde van winkels? De s... Molenaar, Cor Het einde van winkels? De strijd om de klant, Waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan! Academic Service, 2011, (3e oplage), 220 blz. Mooi exemplaar. Hardback als nieuw. € 4.00
€ 4,40
Boek2.nl button
Het einde van winkels? / de... Molenaar, Cor Het einde van winkels? / de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan Academic Service 2011, 220 blz, hardcover, in zeer goede staat € 2.00 goodbooks4U button
Wat bezielt mijn klant!? Gerco Rietveld Wat bezielt mijn klant!? (meer info) Academic Service Conditie: Als nieuw € 9.80
€ 2,95
Boekenbalie button
Marketing 3.0 Vind de klik ... Philip Kotler 15110, Hermawan Katajaya 79256, Iwan Setlawan 79257 Marketing 3.0 Vind de klik met je klant (meer info) Academic Service Goed, Hardback, 192p € 12.50
€ 4,50
De Slegte Leuven
Het einde van winkels? / de... Molenaar, Cor Het einde van winkels? / de strijd om de klant. waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan (meer info) Academic Service Hardcover in zeer goede staat € 4.45 Rietje
Marketing 3.0. Vind de klik... Kotler, Philip / Kartajaya, Hermawan / Setiawan, Iwan Marketing 3.0. Vind de klik met je klant Academic service, 2010 191 pag. - prima staat, paperback, klein leesvouwtje € 6.50
€ 4,95
Boekenwurm.biz button
Marketing 3.0 / Vind de kli... Kotler, Philip, Katajaya, Hermawan, Setlawan, Iwan Marketing 3.0 / Vind de klik met je klant (meer info) Academic service 2010, 192pp, Gebonden € 3.50
€ 3,85
Berlaar
Het einde van winkels? De s... Molenaar, Cor Het einde van winkels? De strijd om de klant. Waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan Academic Service 2011, gebonden met omslag, uitstekend, 220 blz € 4.50
€ 4,95
Mooiboek button
Wat bezielt mijn klant!? On... Rietveld, Gerco Wat bezielt mijn klant!? Ondernemen in onzekere tijden Academic Service 2013 Paperback, nette staat, 160 pagina's. € 17.00
€ 3,50
Antiquariaat Schot button
Personal  Branding . ( Naam... Kwakman , Frank . [ isbn 9789052614861 ] 1622 Personal Branding . ( Naam maken als professional . ) In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is PERSONAL BRANDING , de manier om je te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert - (meer info) Academic Service . ( 9789052619170 ) Gebonden als in nieuwe staat met harde kaft en omslag 26/10 - 1e dr 2004 - 91 p - 260 gr € 17.00 DE ESOTERIER
Koning, koerier, krant en k... Groen (redactie), Adriaan J.J. in 't Koning, koerier, krant en klant. Bestuur, voorlichting, journalistiek en burger. 1988 SDU hardcover in goede staat, 184 blz. met brief en uitnodiging voor afscheid vandr E, Nordlohne van het... € 3.45 BoekenZoeken button
Oh maar deze is al klant...... Irene van Cappellen Oh maar deze is al klant... - Boek - MarketingMadame (meer info) Conditie: Als nieuw € 21.50
€ 2,95
Boekenbalie button
Kruip in de huid van de klant Hemelrijk, Willy Kruip in de huid van de klant 2001, paperback € 4.00
€ 4,95
Friesland Boeken
Kinderen als klant / druk 1 Andries de Jong Kinderen als klant / druk 1 (meer info) Eerste druk, 1995.PaperbackAls nieuwd98 € 8.00 Ovidius
Innovatieve retail - uw kla... Mampaey, Kim Vocht, Sven De Innovatieve retail - uw klant wil iets beleven Paperback, Als nieuw € 12.30 Button Untje.com
Help een klant ! / ontwerp ... Help een klant ! / ontwerp en implementatie van klantencontactcenters 2001, paperback, in zeer goede staat, 132pp € 12.95
€ 4,85
Liroboek
Maak een fan van uw klant /... Bowles, S. Maak een fan van uw klant / een revolutie in dienstverlening 1994, Gebonden. In zeer nette staat. Bijna als nieuw. 5 in voorraad € 7.95
€ 4,95
Zoekieboekie?
Guerrillamarketing / nieuwe... Cor Hospes Guerrillamarketing / nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant (meer info) 2007, paperback. Boek is in goede staat. € 11.50
€ 4,95
Zoekieboekie?
Handboek marketing: klant- ... Handboek marketing: klant- en marktgericht ondernemen Als nieuw € 39.95 DE LEESZAAL
 - Verras De Klant ! Verras De Klant ! Goed € 15.50
€ 3,50
AmsterdamTweedehands
Hoe verliest u een tevreden... Hoe verliest u een tevreden klant? Goed € 18.00
€ 3,50
AmsterdamTweedehands
NU Commercieel Basisboek De... Noordhoff NU Commercieel Basisboek De Klant leerboek + online (meer info) Conditie: Goed € 5.15
€ 2,95
Boekenbalie button

Pagina's: | 1 2 3 4 5 6 7 8

Niet gevonden wat u zocht?

Niets gevonden? Plaats een gratis advertentie bij www.boekenzoekdienst.nl!

Of... kijk eens bij de grootste boeken-database ter wereld:... KLIK hieronder op: "Zoek!"

AbeBooks

Sla laatste zoekopdracht op

Wilt u op de hoogte blijven van deze zoekopdracht? Registreer nu! U ontvangt een bericht als er een verandering wordt geconstateerd.