Martin Hummelink 128387, Boudewijn Raessens 97281 - Inleiding s

Schrijver:
Titel: Inleiding strategische marketing van plan naar implementatie
ISBN: 9789089538840
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 164p
Prijs: € 17,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.\n\nInleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video's en powerpointpresentaties. \n\nInleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het 'eindproduct' een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Martin Hummelink 128387, Boudewijn Raessens 97281 - Inleiding strategische marketing van plan naar implementatie