Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel De Slegte.


 

Martin Hummelink 128387, Boudewijn Raessens 97281 - Inleiding strategische marketing van plan naar implementatie

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Martin Hummelink 128387, Boudewijn Raessens 97281 - Inleiding strategische marketing van plan naar implementatie
Schrijver: Martin Hummelink 128387, Boudewijn Raessens 97281
Titel: Inleiding strategische marketing van plan naar implementatie
ISBN: 9789089538840
Uitgever: Boom
Bijzonderheid: Goed, Paperback, 164p
Prijs: € 17,00
€ 4,50
Meer info Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.\n\nInleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video's en powerpointpresentaties. \n\nInleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het 'eindproduct' een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.
Boek bekijken

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.