Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Too good to go.


 

André Troost - Aan tevreden klanten heb je niets

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: André Troost - Aan tevreden klanten heb je niets
Schrijver: André Troost
Titel: Aan tevreden klanten heb je niets
ISBN: 9789490085643
Uitgever: Het Boekenschap, 2015
Bijzonderheid: In nette gelezen staat, zie foto's
Prijs: € 5,00
€ 4,25
Meer info Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hun klanten weer emotioneel te raken. Als dat lukt, ontstaat er geheid klantenbinding en terugkomgedrag. En rollen er (weer) euro's in de kassa.
Wees dus vanaf vandaag ontevreden met alleen een tevreden klant. Probeer 'te raken'. Doe iets! Anders dan je gewend bent. André Troost onthult in dit boek hoe je dat het beste kunt aanpakken. Met een lach en een traan vertelt hij de ene na de andere waargebeurde anekdote. Deze meester in het mystery shoppen ken je misschien nog van zijn eerste boekje 'De Klant is GEEN Koning'. Dan weet je dat deze klantengek de medewerkers van Nederland een warm hart toedraagt. Gebruik Andrés gratis tips uit het boek. Het liefst vandaag nog!
Boek bekijken

Too good to go uit Bilthoven

particulier

Logo Too good to go

Kijk ook eens bij mijn andere boeken. Meerdere boeken in één keer laten versturen scheelt in de verzendkosten. Ophalen in Bilthoven kan ook.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.