Peppers, Don / Rogers, Martha / Dorf, Bob - The one to one fiel

Schrijver:
Titel: The one to one fieldbook. The complete toolkit for implementing a 1 to 1 marketing system.
Taal: Nederlands
Uitgever: Capstone
Bijzonderheden: 2000, paperback, flappen, 405 blz. goed
Prijs: € 10,00
Verzendkosten: € 3,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Every day, all around the world, managers worry about the declining loyalty of their customers. Customers are being wooed ever more feverishly by competitors offering better prices, better deals - a process that has dramatically accelerated with the growth of the Internet. As information about customers becomes more plentiful and detailed, and as customers themselves become more interactive with the companies they buy from, business success hinges increasingly on creating long-term, profitable, "one-to-one" customer relationships.
One-to-one marketing is nothing short of a revolution. Dell, Cisco, FedEx, Owens Corning, American Express, Amazon.com, Hewlett-Packard, and BellSouth, among others, have built their success on enhancing customer knowledge and interaction.
Yet managers and executives today find themselves wrestling with the issue of how to become a part of this revolution.
That's why one-to-one marketing pioneers Don Peppers, Martha Rogers, and Bob Dorf wrote this book.
The One to One Fieldbook is the first hands-on manual for implementing customer relationship management programs, featuring step-by-step guidance on how to initiate, evaluate, and upgrade one-to-one initiatives.
Among the topics covered in the book: how to determine whether you're ready to undertake a one-to-one program, how to evaluate what different customers are worth to your business, and how to customize your products or services. It includes chapters on gathering customer information, on how to measure results, on how to use the power of the World Wide Web - and much more. Each chapter features checklists of things to do, activities to enhance one-to-one skills, and questionnaires to evaluate your progress.
A complete toolkit for companies implementing customer relationship programs, The One to One Fieldbook will help you identify your best customers, keep them longer, and grow them bigger - so that you can compete more successfully in the Interactive Age.
Verder lezen

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Peppers, Don / Rogers, Martha / Dorf, Bob - The one to one fieldbook. The complete toolkit for implementing a 1 to 1 marketing system.

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij J.M. v/d Meer

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met J.M. v/d Meer
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    J.M. van der Meer
    Kamer van Koophandel nummer: 28087705
    NL002055499B34
  • Na uw bestelling ontvangen u en J.M. v/d Meer een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van J.M. v/d Meer vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • J.M. v/d Meer kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.