Poiesz, Theo / Raaij, Fred van - Synergetische marketing. Een v

Schrijver:
Titel: Synergetische marketing. Een visie op oorzaken en gevolgen van veranderend consumentengedrag.
ISBN: 9789043005180
Taal: Nederlands
Uitgever: Prentice Hall
Bijzonderheden: 2002, hardcover, 204 blz. goed
Prijs: € 7,00
Verzendkosten: € 3,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Als marketeer bevindt u zich momenteel in een moeilijke positie. De consument ervaart de markt als een chaos. Men kan producten niet meer goed beoordelen op hun meerwaarde en de marketing van verschillende aanbieders is niet onderscheidend genoeg. Marketeers daarentegen zien dat er steeds meer aan marketing besteed wordt, terwijl de resultaten van deze activiteiten steeds meer onder druk staan. De grillige, individualistische consument is moeilijker bereikbaar en minder voorspelbaar dan ooit.

Theo Poiesz en Fred van Raaij introduceren in dit boek de term synergetische marketing: marketing gericht op synergie tussen (nu nog) onafhankelijke producten en diensten. Deze synergie vormt de basis van langetermijnrelaties met consumenten. Zij zien in de huidige markt- en marketingontwikkelingen de volgende drie centrale tendensen:
- Toenemende integratie van producten en diensten tot meta-pakketten
- Langetermijnrelaties met afnemers
- De nieuwe rol van ICT

Door optimaal gebruik te maken van de combinatie van deze tendensen kan een bedrijf een strategie ontwikkelen die leidt tot veranderingen in consumentengedrag en tot meer voorspelbare consumenten. De consument zal deel gaan uitmaken van de onderneming!

Maar wat betekent dit allemaal voor begrippen als behoeften, persoonlijke waarden, levensstijl, loyaliteit, tevredenheid en welzijn? En in hoeverre is de veranderende rol van de overheid, consumentenorganisaties en non-profitorganisaties van invloed op synergetische marketing?

Deze en andere vragen komen uitgebreid aan bod in dit boek, zodat u zich beter kunt voorbereiden op de consument van de toekomst.
Verder lezen

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Poiesz, Theo / Raaij, Fred van - Synergetische marketing. Een visie op oorzaken en gevolgen van veranderend consumentengedrag.

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij J.M. v/d Meer

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met J.M. v/d Meer
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    J.M. van der Meer
    Kamer van Koophandel nummer: 28087705
    NL002055499B34
  • Na uw bestelling ontvangen u en J.M. v/d Meer een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van J.M. v/d Meer vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • J.M. v/d Meer kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.