F. Oyen, G. De Schuyteneer - Marketing voor de zorg
Schrijver: | F. Oyen, G. De Schuyteneer |
---|---|
Titel: | Marketing voor de zorg |
ISBN: | 9789035230521 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Reed business |
Bijzonderheden: | Als nieuw, 2009, Gekartonneerd, 200p |
Prijs: | € 22,50 |
Verzendkosten: | € 4,50 (binnen Nederland) |
Meer info: |
In deze tweede, grondig herziene druk van 'Marketing voor de zorg' maken de auteurs duidelijk waarom het marketingconcept binnen de gezondheidszorg past. Ze gaan in op het ontstaan van de visie op marketing, en belichten ook de huidige visie. Daarbij bepalen zij de plaats van marketing binnen het strategisch proces en beschrijven zij een model voor strategieontwikkeling.'Marketing voorde zorg' is een praktische handleiding voor alle instellingen binnen de gezondheidszorg die het belangrijk vinden om nieuw beleid te ontwikkelen op grond van een visie. Het boek reikt hulpmiddelen aan voor het ontwikkelen van een marketingstrategie, zoals werkbladen en schema's. De heldere stijl en de praktische handreikingen die aangeboden worden, maken van 'Marketing voor de zorg' een zeer geschikt hulpmiddel bij het ontwikkelen van een marketingconcept binnen de eigen instelling.Het werkbladen zijn via http://service.elseviergezondheidszorg.nl te downloaden.
|
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.