Niels Aalberts 71991 - Doorbraak! zero budget marketing op inte

Schrijver:
Titel: Doorbraak! zero budget marketing op internet
ISBN: 9789400500211
Taal: Nederlands
Uitgever: Lev.
Bijzonderheden: Redelijk, Paperback, 92p
Prijs: € 8,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop, North Sea Jazz en Lowlands. Kyteman verkocht ruim 60.000 CD's, 15.000 DVD's en bereikte in 1 jaar tijd met de verpletterende optredens van zijn 24-koppige band zo'n 150.000 enthousiaste toeschouwers, ruim 5 miljoen TV-kijkers, won de Popprijs en verkocht zonder uitzondering iedere zaal uit, inclusief de Heineken Music Hall. En het marketingbudget? 53,10. In het eerste deel van dit boek vertelt Niels gedetailleerd over de uitgebreide voorbereiding, strategie, planning, opkomst en doorbraak van Kyteman's Hiphop Orkest. Met recht een successtory die leest als een spannend jongensboek. In het tweede deel benoemt Niels vier kritische succesfactoren voor Kyteman's doorbraak en hoe het mogelijk is om met een extreem laag budget een grote doelgroep te bereiken. Hij laat zien dat Kyteman's succes niet op zichzelf staat en dat ook andere producten, diensten en sectoren kunnen profiteren van de oneindige mogelijkheden van internet en social media. Zijn verhaal illustreert Niels met talloze praktijkvoorbeelden van zijn succesvolle weblog Eerste Hulp bij Plaatopnamen (EHPO), waarmee hij in 2009 een Dutch Bloggie won., en artiesten waarmee hij samenwerkte (o.a. Marco Borsato, Voicst, Mathilde Santing, GEM, a balladeer, Brainpower, Do, Tröckener Kecks en Abel). 'Aalberts geeft een optimistische handleiding voor iedereen die iets wil bereiken, dat hoeft niet per se in de muziek te zijn. Zijn ideeën gelden ook voor de boekenbranche of desnoods de appelteelt.' - NRC Next 'Zo'n ongeëvenaard succesverhaal van de underdog is natuurlijk een fijn hoofdingrediënt, maar Aalberts kan ook echt schrijven. Hij doet het met zoveel vaart dat ik het boek moeilijk kon wegleggen. En het is bij vlagen nog ontroerend ook. (...) Hij behandelt nog wat praktijkvoorbeelden en geeft een stappenplan, waarmee Doorbraak! ook een handig naslagwerk is.' - Igorwijnker.nl
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Niels Aalberts 71991 - Doorbraak! zero budget marketing op internet