Kumar, Nirmalya, Steenkamp, Jan-Benedict E.M. - Brand Breakout

Schrijver:
Titel: Brand Breakout / hoe merken uit opkomende markten de wereld veroveren
ISBN: 9789491560415
Taal: Nederlands
Uitgever: Adformatie Groep
Bijzonderheden: 2014, 200pp, Paperback / softback
Prijs: € 17,50 (Excl. verzendkosten)
Meer info:
Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp, marketingexperts van wereldformaat, laten zien hoe merken uit opkomende markten internationaal succes kunnen boeken. In dit boek behandelen ze acht strategieën - o.a. de Aziatische schildpad, van b2b naar b2c, merken overnemen, cultuurgoed benutten - om van een nationaal merk een wereldmerk te maken. De auteurs onderzoeken van elke strategische route hoe deze het effectiefst kan worden uitgevoerd. Ook behandelen ze de problemen die bedrijven daarbij kunnen tegenkomen en laten ze zien hoe die kunnen worden ondervangen. Dit aan de hand van een groot aantal casestudies van onder meer HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas en Corona. De auteurs laten zien dat hun strategieën - en de principes van merkopbouw waarop deze berusten - blijvertjes zijn. Brand Breakout is een praktisch en verhelderend boek voor opkomende-marktmerken, maar ook verplichte lectuur voor westerse bedrijven. Die laatste doen er goed aan de uitdaging van zulke aanstormende bedrijven niet te onderschatten. Wie de strategieën en succesfactoren begrijpt, kan tegenstrategieën formuleren binnen deze nieuwe bedrijfsomgeving. Met dit boeiende, verhelderende boek heeft de lezer de kennis en technische vaardigheden in handen om het eigen merk naar een mondiaal plan te tillen.
Verder lezen

gedanezaken uit Gouda

particulier

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Kumar, Nirmalya, Steenkamp, Jan-Benedict E.M. - Brand Breakout / hoe merken uit opkomende markten de wereld veroveren

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij gedanezaken

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met gedanezaken
    Deze verkoper is een particulier, dit heeft invloed op welke rechten voor u als koper ontbreken. Zo heeft u geen herroepingsrecht of conformiteitsrecht. Verder lezen.
  • Na uw bestelling ontvangen u en gedanezaken een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van gedanezaken vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • gedanezaken kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.