Wisner, Franz - Edelman and the Rise of Public Relations
Schrijver: | Wisner, Franz |
---|---|
Titel: | Edelman and the Rise of Public Relations |
ISBN: | 9780978752200 |
Taal: | Engels |
Uitgever: | Eight Communications |
Bijzonderheden: | Gebonden met stofomslag, 2012, 169 blz. Engelstalig. Met foto's. |
Prijs: | € 7,50 (Excl. verzendkosten) |
Meer info: |
In 1952, Daniel J. Edelman decided to open a small public relations agency in Chicago for one simple reason: he thought he could do better than the competition.
At the time, public relations was a rudimentary practice, dominated by a handful of firms employed primarily as “press agents” and publicists. Dan, a former journalist and World War II public information officer, had a greater vision. He dreamed of offering clients a range of superior P.R. services never before seen. And for the next 60 years, Dan and his firm would do just that – transforming the field of P.R., first in the United States, and then in the rest of the world. Edelman and the Rise of Public Relations follows the fascinating tale of Dan Edelman and his unprecedented impact on 21st-century public relations, from his creation of the media tour and marketing public relations to his celebrated creative campaigns featuring such legendary figures as Colonel Sanders and Morris the Cat; from his pioneering efforts in environmental and litigation P.R. to his quest to spread modern public relations around the world. Edelman and the Rise of Public Relations is the story of modern P.R. and a firm that reshaped the practice. It’s a compelling tale of high-profile successes and perilous setbacks, of perseverance and family support, high-stakes risks, and a willingness to constantly challenge the status quo. The saga continues with son Richard Edelman, who assumed the reins of Edelman Public Relations from his father and continued the mission in uncharted territory, staking the firm’s future on large investments in digital P.R., global reach, corporate responsibility, intellectual property, and a game-changing approach to communications he called “public engagement.” |
Bij aankoop van 3 tot 5 boeken 10 % korting. Vanaf 6 boeken 20 % korting.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
- U handelt deze order direct af met BoekenWO2
Deze verkoper is een particulier, dit heeft invloed op welke rechten voor u als koper ontbreken. Zo heeft u geen herroepingsrecht of conformiteitsrecht. Verder lezen. - Na uw bestelling ontvangen u en BoekenWO2 een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van BoekenWO2 vermeld
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
- BoekenWO2 kan betaling vooraf vragen
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.