Jaap Toorenaar 97925 - Hoe verzinnen ze het? Bedenkers van onve

Schrijver:
Titel: Hoe verzinnen ze het? Bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord
ISBN: 9789492493484
Taal: Nederlands
Uitgever: Maven Publishing
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 376p
Prijs: € 15,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
‘Foutje, bedankt’ • ‘Melk. De witte motor’ • de supermarktmanager van Albert Heijn • ‘Even Apeldoorn bellen’ • ‘Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje’ • ‘Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend’ • ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ • de zwanen van KLM • \n\nHet zijn stuk voor stuk reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders kennen en die zich verankerd hebben in onze cultuur. Hoe verzin je die en wat maakt ze zo sterk?\n\nJaap Toorenaar vroeg het ruim 50 bedenkers van roemrijke reclames. Ze vertellen openhartig over hun gepuzzel en gepieker, over de (dwaal)sporen die ze bewandelden en over de eerste reacties van hun opdrachtgevers; er klonk niet altijd applaus voor hun idee. Hoe verzinnen ze het? biedt de lezer waardevolle lessen over herinneringswaarde en overtuigingskracht, een unieke kijk achter de schermen van de reclame wereld en bovenal veel leesplezier. Want ook voor reclame geldt: wie is er niet groot mee geworden?\n\nInclusief spoedcursus: Zo bedenk je een ijzersterke slogan\n\nMet top 100 meestgebruikte reclamezinnen op sociale media\n\n\nJaap Toorenaar is reclameman en publicist. Hij is medebedenker van de Calvé-pindakaas-commercial met Evert van Benthem. Van zijn hand zijn ook slogans als ‘Een beter milieu begint bij jezelf’, ‘NRC Handelsblad. Slijpsteen voor de geest’ en ‘De maatschappij. Dat ben jij’. \nHij schreef columns voor HP/De Tijd. Van Toorenaar verschenen eerder de bestsellers Mijn moeder zei altijd en Mijn vader zei altijd.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Jaap Toorenaar 97925 - Hoe verzinnen ze het? Bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord Jaap Toorenaar 97925 - Hoe verzinnen ze het? Bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord