Deze titel kan niet worden besteld.
Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw

Verhage, B. - Grondslagen van de marketing

Schrijver:
Titel: Grondslagen van de marketing
ISBN: 9789020730333
Taal: Nederlands
Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
Bijzonderheden: 2001, zgan 616pp, paperback
Prijs: € 11,50 (Excl. verzendkosten)
Meer info:
Samenvatting
Bij een nieuw boek Grondslagen van de marketing krijg je via zogenaamde Einstein Card toegang tot tentamentraining via de website van het boek. Grondslagen van de marketing is sinds jaar en dag de meest gebruikte marketinginleiding in het hoger onderwijs. Met een overtuigende balans tussen theorie en praktijk slaagt Verhage erin de student liefde voor het vak bij te brengen.

De belangrijkste vernieuwing in deze gebonden full colour uitgave is een hoofdstuk over internationale marketing, met aandacht voor de selectie van buitenlandse markten, entreestrategieën en de afstemming van het marketingplan op de mondiale markt. Tal van nieuwe onderwerpen en paragrafen zijn toegevoegd, zoals Positionering, Dienstenmarketing, Business-to-business marketing en een nieuwe begrippenlijst, conform het NIMA Marketing Lexicon.

Met een nieuw boek Grondslagen van de marketing (voorzien van Einstein Card) kun je nu heel gericht voor een tentamen leren dankzij de handige digitale toetsen met feedback op de bijbehorende website.
Verder lezen

boekenbinder uit Egmond-Binnen

particulier

Logo boekenbinder

Let op! Kijk ook in uw map "ongewenste mail". Soms komen berichten van Boekwinkeltjes.nl daarin terecht.
De opbrengst van Boekenbinder komt ten goede aan museumhoeve Overslot, dé culturele ontmoetingsplek van de Egmonden, met een schelpenmuseum en een wunderkammer met etnografica, naturalia en laagdrempelige kunst en cultuur van hoog niveau! Van maart t/m november ieder weekend van 15.00 tot 18.00 vrij te bezoeken op de Slotweg 42 te Egmond aan den Hoef.

De verkoper zal binnen 5 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Verhage, B. - Grondslagen van de marketing