Hritzuk, Natasha - Multiscreen Marketing / The Seven Things You

Schrijver:
Titel: Multiscreen Marketing / The Seven Things You Need to Know to Reach Your Customers across TVs, Computers, Tablets, and Mobile Phones
ISBN: 9781118899021
Taal: Engels
Uitgever: John Wiley & Sons
Bijzonderheden: 2014, Hardcover met stofomslag, in zeer goede staat, 256pp
Prijs: € 16,95
Verzendkosten: € 6,25 (binnen Nederland)
Meer info:
Families are no longer clustered around the TV during prime time. People can decide when, where, and what to viewfrom traditional television to short form video and social sharingand they often do so simultaneously on more than one screen. If the way people interact with media is different from person to person and from device to device, why should marketing messages stay static? They shouldnt. Thats why two digital marketing experts from Microsoft Advertising have written Multi-Screen Marketing . Through their research at Microsoft, Natasha Hritzuk and Kelly Jones have discovered that when marketers focus on the why behind consumer behavior, they are able to simplify an increasingly complex marketing environment. By understanding why consumers engage in multi-screen behavior, readers can begin to understand both where to place their marketing dollars and how to create messages with the most impact. As the digital world becomes more integrated with the physical world, people are discovering the benefit of using different screens, simultaneously or in succession, for different purposes. Smartphones, tablets, laptops, and TV screens each act as a unique window into our lives. Multi-Screen Marketing explains that savvy users have the power to completely customize the experience of daily life. Trends, research, and experience couldnt be more clear: This personalized experience is what customers want, and advertisers can harness multi-screen behaviors to efficiently target consumer needs. The question is: How . The new paradigm in marketing is to be everywhere customers are and deliver messaging that flows across devices, but making this happen is easier said than done. In Multi-Screen Marketing, the concepts, behaviors, and techniques that businesses need to know are presented in detail and supported by real-world examples. This book takes readers from broad strategy through to different ways to think about measuring the new generation of campaigns. When all is said and done, Multi-Screen Marketing presents a vision of a future where complexity is diminished by putting consumers at the center, enabling a more rewarding way of engaging your customers than ever before.
Verder lezen

Liroboek uit Echt

zakelijk
* * O P G E L E T - B E S P A A R - P O R T O * *
In Nederland en België bij totaal bestellingen vanaf € 30.00 GEEN portokosten!
SNELLE LEVERING: NA BETALING BINNEN 2-3 DAGEN IN HUIS
U ontvangt van ons een bevestigingsmail van uw bestelling. Let op, deze kan in uw spambox terechtkomen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij Liroboek

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met Liroboek
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    AJJ Perriens Coupeuse
    Kamer van Koophandel nummer: 59558148
    NL001828124B97
  • Na uw bestelling ontvangen u en Liroboek een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Liroboek vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • Liroboek kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.