Patrick Jordens 254434 - Bel me wel Alle bouwstenen voor duurza
Schrijver: | Patrick Jordens 254434 |
---|---|
Titel: | Bel me wel Alle bouwstenen voor duurzame en succesvolle telemarketing |
ISBN: | 9789492528766 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | S2 Uitgevers |
Bijzonderheden: | Goed, Paperback, 220p |
Prijs: | € 14,00 |
Verzendkosten: | € 4,50 (binnen Nederland) |
Meer info: |
Telemarketing is door het directe persoonlijke contact voor veel organisaties een van de belangrijkste kanalen voor verkoop en fondsenwerving. Telemarketing wordt echter door consumenten en ondernemers regelmatig als een ergernis ervaren. Hoe komt het dat deze telefoontjes zoveel weerstand oproepen? Het spanningsveld tussen het commerciële belang en de maatschappelijke acceptatie moet overbrugd worden, wil telemarketing een bruikbaar kanaal blijven in de toekomst. Het is noodzakelijk om de klant in het hele proces centraal te gaan stellen. \n\nJordens biedt de laatste en beste inzichten uit de praktijk, inclusief:\n•\t18 interviews met inzichten van alle relevante partijen uit het telemarketingveld o.a. de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK);\n•\teen overzicht van de kansen en beperkingen van steeds strengere wetgeving;\n•\trelevante lessen uit de praktijk van diverse belangrijke adverteerders op de Nederlandse markt.\n\nVol met tips, tricks, best practices en checklists helpt Bel me wél je ontdekken welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk. \n\nPatrick Jordens (1969) is ondernemer en gastdocent marketing, dataprivacy en ethiek aan de Hogeschool van Rotterdam. Hij is oprichter van de compliance-consultancyorganisatie DMCC. Vanuit zijn expertise in consumenten- en (e-)privacywetgeving doorziet hij als geen ander de impact van wetgeving op de Nederlandse economie en op de dagelijkse praktijk van organisaties.
|
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.