Ghez, Jeremy - Architects of Change - Designing Strategies for
Schrijver: | Ghez, Jeremy |
---|---|
Titel: | Architects of Change - Designing Strategies for a Turbulent Business Environment |
ISBN: | 9783030206833 |
Taal: | Engels |
Uitgever: | Springer Nature Switzerland AG |
Bijzonderheden: | 2019 230pp Gebonden |
Prijs: | € 42,05 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst It is common to hear that we are living in turbulent times: ones of anger and extremism. It is much less common to hear what to do about it. This book helps decision-makers move beyond the noise, arguing that they can be transformative even as private citizens. It pulls you away from 'business as usual' and empowers you to become an agent of change with the strategic tools necessary for success. --Greg Treverton, Former Chairman of the US National Intelligence CouncilWhat is the difference between a fire fighter and an architect? One deals with crises as they arise while the other is capable of building something that can withstand all weathers. Using this analogy, Architects of Change provides you with the tools to grasp, leverage and harness the dynamics that shape tomorrow's markets. It encourages you to nurture an entrepreneurial mind-set to transform the way a business - or even an entire industry - operates. Tackling crucial topics related to geopolitics, creative destruction, fake news, resilience and creativity, this book gives you the tools to analyse your environment and future trends in order to reinvent the way you do business. It teaches you how to: - Identify actors of change - Conduct simulations about the future - Assess threats of political instability - Build a strategy for a profitable and sustainable firm amid ongoing uncertainty - Become an architect of change yourself. Containing original interviews with industry insiders, including a world-famous expert on brands and luxury, the former CEO of a major think tank, a thought leader from CISCO, the former chairman of the US National Intelligence Council, and a former chief political scientist of a large Asian bank, this book helps you to understand the type of imagination and creativity this business environment requires not only to survive, but thrive. |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Let op: dit nieuwe boek is anderstalig en heeft een levertijd van ongeveer 5 werkdagen binnen Nederland
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.