Deze titel kan niet worden besteld.
Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw

Simon Mainwaring - We First / How Brands and Consumers Use Soci

Schrijver:
Titel: We First / How Brands and Consumers Use Social Media To Build a Better World
ISBN: 9780230110267
Taal: Engels
Uitgever: Palgrave Macmillan
Bijzonderheden: Hardcover , 2011-06-07 , Blz.: 256 pagina's ,
Prijs: € 9,00
Verzendkosten: € 3,85 (binnen Nederland)
Meer info:
A social media expert with global experience with many of the world's biggest brands - including Nike, Toyota and Motorola - Simon Mainwaring offers a visionary new practice in which brands leverage social media to earn consumer goodwill, loyalty and profit, while creating a third pillar of sustainable social change through conscious contributions from customer purchases. These innovative private sector partnerships answer perhaps the most pressing issue facing business and thought leaders today: how to practice capitalism in a way that satisfies the need for both profit and a healthy, sustainable planet. Mainwaring provides case studies from companies such as P&G, Walmart, Starbucks, Pepsi, Coca-Cola, Toyota, Nike, Whole Foods, Patagonia, and Nestle as well as a bold plan for how corporations need to rethink their strategies.
Verder lezen

Het Pleintje uit Den Haag

particulier

Logo Het Pleintje

We proberen een zo'n groot mogelijk scala aan boeken te vinden
En natuurlijk zijn bundels ook bespreekbaar en over de prijs daar valt zeker over te praten.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u Maximtaal 6.50 euro (binnen Nederland )
Boeken worden binnen 1 tot 3 dagen na bestelling/betaling bij de koper thuis afgeleverd. Indien mogelijk met een brievenbuspakket
Afhalen in Den Haag is mogelijk. Graag eerst even contact.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Simon Mainwaring - We First / How Brands and Consumers Use Social Media To Build a Better World