Paul Stamsnijder 100065 - De vent is de tent: reputatiemanageme

Schrijver:
Titel: De vent is de tent: reputatiemanagement in de praktijk
ISBN: 9789462200906
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 256p
Prijs: € 15,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en\npersoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is\nde laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek\nnaar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,\nde Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen\ngenoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.\nTegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor\nklanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter\nin staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel\nGroep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.\nDat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk\nvoor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet\naf van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de\nwereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.\nDe vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement\naan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden\nen zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest\nrecente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,\nsocial media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen\nen storytelling.\nPaul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008).
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Paul Stamsnijder 100065 - De vent is de tent: reputatiemanagement in de praktijk