van der Werf , Martine Sealy 94282 - Gelijk hebben, gelijk krij

Schrijver:
Titel: Gelijk hebben, gelijk krijgen kritisch redeneren: het model van Toulmin
ISBN: 9789462364035
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom Lemma uitgevers
Bijzonderheden: Goed, Paperback
Prijs: € 21,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Sinds een aantal jaren is er in het hoger gezondheidszorgonderwijs een toenemende belangstelling voor kritisch denken en evidence-based handelen. Dit houdt in dat elke gezondheidsclaim onderbouwd dient te worden met gegevens. Deze gegevens moeten gestoeld zijn op wetenschappelijke onderzoeksresultaten en relevant zijn voor de claim. In de praktijk blijkt helaas vaak dat evidence-based protocollen wel voor handen zijn, maar dat de implementatie van deze nieuwe inzichten op weerstand stuit bij de uitvoerders van deze protocollen of bij de patiƫnten. \n\nWijzigingen ten opzichte van de vorige druk:\n* geheel geactualiseerd aan de hand van opmerkingen en vragen van studenten, collega's en recensenten waarbij de nadruk is komen te liggen op kritisch redeneren;\n* actuele voorbeelden;\n* aandacht voor verschillende argumentatieschema's en evaluatie daarvan, richtlijnen voor beoordeling van verschillende claims, Bradford Hill-criteria, wetenschappelijke richtlijnen en nauwkeurig taalgebruik middels precisering en specificering.\n\nFrans van der Werf studeerde filosofie in Groningen en is sinds 1995 als docent werkzaam voor verschillende opleidingen, waaronder de Academie voor Verpleegkunde aan de Hanzehogeschool van Groningen.\nMartine Sealy studeerde Voeding en Diƫtetiek aan de Hanzehogeschool Groningen en volgde de Masterstudie Evidence Based Practice aan de Universiteit van Amsterdam. Zij is werkzaam als docent dieetleer bij de Hanzehogeschool Groningen.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

van der Werf , Martine Sealy 94282 - Gelijk hebben, gelijk krijgen kritisch redeneren: het model van Toulmin