Monique van Hest - Makkelijk lezen met Disney - The incredib

Schrijver:
Titel: Makkelijk lezen met Disney - The incredibles Draag nooit een cape!
ISBN: 9789048734313
Uitgever: Zwijsen Uitgeverij
Bijzonderheden: Conditie: Goed
Prijs: € 4,75
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Mr. Incredible is de grootste held ooit. In dit handboek geeft hij antwoord op de meest prangende vragen: Waar koop je het perfecte Superpak? Hoe weet je of jij ook een superheld bent? Hoe ontdek je welke krachten JIJ bezit? Een geweldige gids vol tips en weetjes. Onmisbaar voor elke superheld! Door de korte zinnen en speciaal lettertype is deze versie van The Incredibles ook geschikt voor kinderen met dyslexie.
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Monique van Hest - Makkelijk lezen met Disney  -   The incredibles Draag nooit een cape!