Deze titel kan niet worden besteld.
Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw

Alsem, K.J., Kostelijk, E.J. - Strategische marketingplanning /

Schrijver:
Titel: Strategische marketingplanning / theorie, technieken, toepassingen
ISBN: 9789020730418
Taal: Nederlands
Uitgever: Wolters Noordhoff Groningen
Bijzonderheden: 2001, Derde druk. Paperback 432pp. Studieboek. Marketing. Conditie: goed.
Prijs: € 5,95
Verzendkosten: € 4,85 (binnen Nederland)

Anke Boeken uit Breda

particulier

Logo Anke Boeken

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Alsem, K.J., Kostelijk, E.J. - Strategische marketingplanning / theorie, technieken, toepassingen Alsem, K.J., Kostelijk, E.J. - Strategische marketingplanning / theorie, technieken, toepassingen Alsem, K.J., Kostelijk, E.J. - Strategische marketingplanning / theorie, technieken, toepassingen Alsem, K.J., Kostelijk, E.J. - Strategische marketingplanning / theorie, technieken, toepassingen