F. Reichardt - Strategisch testen in direct marketing + Cd-ROM
Schrijver: | F. Reichardt |
---|---|
Titel: | Strategisch testen in direct marketing + Cd-ROM |
ISBN: | 9789013019797 |
Uitgever: | Adformatie Groep |
Bijzonderheden: | Conditie: Goed |
Prijs: | € 5,05 |
Verzendkosten: | € 2,95 (binnen Nederland) |
Meer info: |
Eén van de grootste zegeningen van direct marketing is de mogelijkheid om te testen. Ideaal om onze veronderstellingen aan de praktijk te toetsen en de proef op de som te nemen. Beter dan alleen af te gaan op gevoel. Toch wordt er nog onvoldoende gebruik van gemaakt. ‘Geen tijd’ en ‘geen geld’, zegt de marketeer. Alsof het stelselmatig nalaten van testen uiteindelijk niet veel méér tijd en geld kost.
Dit boek is een aanrader voor iedereen die betrokken is bij: - marketing - direct marketing - online marketing - e-commerce. Het bevat veel praktijkvoorbeelden en ook een degelijke theoretische ondergrond. Inclusief cd-rom met rekenmodellen en de beste dm-testen. |
Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.