Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He - P

Schrijver:
Titel: Principles of Marketing
ISBN: 9781292269566
Taal: Engels
Uitgever: Pearson Education Limited
Bijzonderheden: 720pp, paperback, goede conditie
Prijs: € 15,00
Verzendkosten: € 3,85 (binnen Nederland)
Meer info:
Create market value through innovative customer connections and engagement Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework, to help you understand how to create value and build customer relationships. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it is more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing, 8th European Edition, helps you master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. New to this edition Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 8th Edition is packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. New coverage and fresh examples throughout the text addressing the latest developments in customer engagement tools, practices and developments including real time research and customer co-creation product development Updated coverage of emergent online, mobile and social media technologies including real-time listening and social selling Improved learning design with chapter-opening stories, clear learning outcomes and explanatory author comments on major chapter sections New end-of-chapter case studies and video cases to apply learning to actual companies. Increased coverage of sustainable marketing and global marketing This is a key text for both undergraduate and postgraduate marketing programmes. Philip Kotler is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University. Gary Armstrong is Crist W. Blackwell Distinguished Professor Emeritus of Undergraduate Education in the Kenan-Flagler Business School at the University of North Carolina at Chapel Hill. Lloyd C. Harris is Head of the Marketing Department and Professor of Marketing at Birmingham Business School, University of Birmingham. His research has been widely disseminated via a range of marketing, strategy, retailing and general management journals. Hongwei He is Professor of Marketing at Alliance Manchester Business School, University of Manchester, and as Associate Editor for Journal of Business Research. Pearson, the world's learning company.
Verder lezen

Kringloop Kampen uit Kampen

zakelijk

Logo Kringloop Kampen

NB. Wanneer u niet binnen 3 dagen een reactie van ons heeft, kan het zijn dat onze mail in uw spambox is terechtgekomen! Kijkt u daar dan even.De genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Die proberen we natuurlijk zo laag mogelijk te houden. De volgende verzendkosten gelden uitsluiten voor verzending binnen Nederland.: Een brievenbuspakje •Maximum formaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm kost 4,15. Een zwaarder of groter pakje versturen wij in principe met TNT post en de kosten van verzending daarvoor is 6,95. Boeken boven de 50 euro versturen wij aangetekend. Zelf ophalen kan natuurlijk ook. Mail of bel dan wel even van te voren, dan kunnen wij de bestelling klaar leggen.Verzenden naar het buitenland kan natuurlijk ook tegen de gelden tarieven.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He - Principles of Marketing

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij Kringloop Kampen

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met Kringloop Kampen
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    Kringloop Kampen
    Kamer van Koophandel nummer: 05038730
    NL008801551B01
    http://www.kringloopkampen.nl
  • Na uw bestelling ontvangen u en Kringloop Kampen een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Kringloop Kampen vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • Kringloop Kampen kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.