Deze titel kan niet worden besteld.
Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw

Philip Kotler Tweede Auteur Gary Armstrong - Principes van mark

Schrijver:
Titel: Principes van marketing
ISBN: 9789043006507
Taal: Nederlands
Uitgever: Pearson Prentice Hall
Bijzonderheden: Nederlands ,Paperback, 25 januari 2003 ,975 pagina's,Met illustraties , Vertaler Tijmen Roozenboom
Prijs: € 10,00
Verzendkosten: € 3,85 (binnen Nederland)
Meer info:
Philip Kotler is S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing aan de J.L. Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University te Chicago. Hij heeft zijn mastergraad behaald aan de University of Chicago en promoveerde in de economie aan het Massachusetts Instituut of Technology (MIT). Kotler is de auteur van 'Marketing management: analysis, planning, implementatie and control'. Hij heeft verschillende andere succesvolle boeken geschreven en meer dan honderd artikelen gepubliceerd in toonaangevende vakbladen
Verder lezen

Het Pleintje uit Den Haag

particulier

Logo Het Pleintje

We proberen een zo'n groot mogelijk scala aan boeken te vinden
En natuurlijk zijn bundels ook bespreekbaar en over de prijs daar valt zeker over te praten.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u Maximtaal 6.50 euro (binnen Nederland )
Boeken worden binnen 1 tot 3 dagen na bestelling/betaling bij de koper thuis afgeleverd. Indien mogelijk met een brievenbuspakket
Afhalen in Den Haag is mogelijk. Graag eerst even contact.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Philip Kotler Tweede Auteur Gary Armstrong - Principes van marketing