Cristian Campos 30036 - The Big Book of Bags, Tags, and Labels

Schrijver:
Titel: The Big Book of Bags, Tags, and Labels
ISBN: 9780061691713
Uitgever: HarperCollins
Bijzonderheden: Als nieuw, 2009, Gekartonneerd met stofomslag, 384p
Prijs: € 20,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Bag, tag, and label design is critical in the world of marketing and sales, yet can be challenging to execute successfully. The Big Book of Bags, Tags and Labels is a unique visual collection featuring work from top companies around the globe. It offers hundreds of ideas, pages of inspiration, and loads of professional advice from designers on styles ranging from classic to modern, sophisticated to conceptual, with a consistent focus on name recognition and branding.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Cristian Campos 30036 - The Big Book of Bags, Tags, and Labels