Cor Molenaar 78422 - De kracht van platformstrategie het is bui
Schrijver: | Cor Molenaar 78422 |
---|---|
Titel: | De kracht van platformstrategie het is buigen of barsten |
ISBN: | 9789024408696 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Boom |
Bijzonderheden: | Goed, Paperback, 192p |
Prijs: | € 15,00 |
Verzendkosten: | € 4,50 (binnen Nederland) |
Meer info: |
De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen of om diensten aan te bieden zoals gemeenten of zorginstellingen. Als mensen hun spullen niet meer in winkels kopen en hun hotelkamers niet meer bij de traditionele hotels boeken, hoe zorg je er als aanbieder dan voor dat jouw producten en diensten gevonden/gekocht worden?\n\nNieuwe toetreders zoals Alibaba, Uber, Etsy en AirBnB baseren hun businessmodel op nieuwe tweeweg platformstrategieën, die leveranciers met hun klanten verbinden. Hun businessmodel is niet gebaseerd op transactiewinsten, maar op die van aantrekkelijkheid, service en relevantie voor de markt. Netwerkkansen worden zo ten volle benut.\n\nIn dit boek geeft Molenaar inzicht in de platformstrategie van deze nieuwe toetreders. Een kans voor bestaande bedrijven, winkels, gemeenten, zorginstellingen etc. om opnieuw hun strategie te bepalen. Essentieel om de toekomst van uw eigen organisatie veilig te stellen!\n\nCor Molenaar is Buitengewoon Hoogleraar eMarketing aan de RSM/ErasmusUniversiteit en bestudeert vooral het menselijk gedrag beïnvloed door de toepassing en adoptie van technologie. Zijn vorige boeken, o.a.: Het einde van de Massamarketing en Het einde van winkels? waren spraakmakend en van hoge voorspellende waarde.
|
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.