A. J. Adams - The Customer Is Not Always Right

Schrijver:
Titel: The Customer Is Not Always Right
ISBN: 9780740785788
Uitgever: Andrews McMeel Publishing
Bijzonderheden: Conditie: Goed
Prijs: € 4,80
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Retailers, restaurants, and tech support providers believe service is king, but in The Customer Is Not Always Right, A.J. Adams proves that customers will do anything they can to put that motto to the test.

Readers get a collection of insights and stories from the popular Web site NotAlwaysRight.com. The book and site showcase customer-relations horror stories everyone can relate to. No matter what side of the counter you're on, there are hilarious tales about everything that can go wrong between the customer and retail or service provider. Whether it's a confrontation in the drive-through over not enough fries or arguing over a one-cent price difference on milk, this book proves the principle of 'the customer is always right' can be dead wrong.

From groaning, to intense complaining, to situations that leave workers asking, 'Are you serious?,' readers will enjoy these hilarious tales of customers gone wrong.
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

A. J. Adams - The Customer Is Not Always Right