Ralf Langwost - How to catch the Big Idea

Schrijver:
Titel: How to catch the Big Idea
ISBN: 9783895782381
Taal: Engels
Uitgever: Publicis Corporate Publishing
Bijzonderheden: 2de Hands - Als Nieuw / Hardcover / 1ste druk / 2004 / 294 pagina's / Engels / 9783895782381
Prijs: € 37,50 (Excl. verzendkosten)
Meer info:
With highly effective thought and work processes of international Top Creatives you no longer have to rely on pure coincidence for your ideas, but rather on a clearly defined High Performance Process. This is how Top Creatives set up the Optimal conditions for their brilliant work long before an idea shows up. Input determines output also holds true for the Big Idea. From the first contact with the client in new business, up to the production, this book shows, for the first time, the most important key factors and rules of a fascinating Creative Added Value chain.
A fisherman should sit by waters where fish swim. This is a rule,. It simply increases the possibility of catching a fish, And for those who want to catch fish, this is a good rule.

Do you want to make a Big Catch faster? This book shows you ho to do it.

It gives every Communication Professional the possibility to challenge and improve their personal rules in order to increase their effectiveness in the Creative Process.
Verder lezen

VeelBoeken uit Alkmaar

zakelijk

Logo VeelBoeken

De verzendkosten bedragen: Binnen Nederland - Brievenbuspost €4,40 - Pakketpost €5,75 // Naar België - Pakketpost €7,50 // Uw bestelling wordt verzonden in een hoge kwaliteit bubbeltjesenvelop of in een hoge kwaliteit kartonnen doos om een goede verzending te realiseren // Het ophalen van boeken is mogelijk op afspraak na 19:00. Deze aanvraag kunt u via de mail indienen. // Voor verdere vragen of wanneer u uw boeken aan ons wilt verkopen kunt u contact opnemen via de mail.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Ralf Langwost - How to catch the Big Idea