G. Franzen, Mies Bouwman - Mentale wereld van merken

Schrijver:
Titel: Mentale wereld van merken
ISBN: 9789014061931
Uitgever: Wolters Kluwer Nederland B.V.
Bijzonderheden: Conditie: Als nieuw
Prijs: € 5,85
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Dit boek legt de fundamenten bloot van merken in het geheugen van consumenten. Het overtuigt de lezer van zaken als: het belang van emoties, de betrekkelijkheid van taal, de onbeweeglijkheid van gevestigde posities en de gebrekkig- heid van analyses bij onderzoek naar merken. Het boek is rijk voorzien van illustraties en citaten van specialisten op de diverse deelterreinen. Een onmisbaar boek voor ieder die zijn theoretische kennis over merken wil verdiepen en een praktische handwijzer voor merkonderzoekers.
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

G. Franzen, Mies Bouwman - Mentale wereld van merken