Van Dis - De Wandelaar in makkelijke taal

Schrijver:
Titel: De Wandelaar in makkelijke taal
ISBN: 9789059659049
Uitgever:
Bijzonderheden: Conditie: Als nieuw
Prijs: € 5,45
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info: Een man krijgt bij een brand een hond in de schoot geworpen.

Een hond die een andere wereld voor hem opent: die van vluchtelingen, illegalen en zwervers.

Het verandert Parijs, het verandert de man: hij stapt over zijn eigen grenzen en wil helpen, goed doen. Maar alles wat hij doet pakt anders uit.

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Van Dis - De Wandelaar in makkelijke taal