Ellen Leenhouts, Linda Rutten, Marc van Eck - Het succes van in

Schrijver:
Titel: Het succes van internal branding
ISBN: 9789043027670
Taal: Nederlands
Uitgever: ADFO Groep
Bijzonderheden: 2de Hands - Als Nieuw / Paperback / 1ste druk / 2015 / 228 pagina's / Nederlands / 9789043027670
Prijs: € 16,50 (Excl. verzendkosten)
Meer info:
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naar hun zin hebben. De dagen dat je fans kon maken met loze beloftes zijn voorbij. Een merk is aantrekkelijk als het een specifieke verwachting oproept en die altijd waarmaakt. Om dit te realiseren is een sterke merkpositionering nodig.

Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Essentieel hierbij is het 'doorvertalen van de merkpositionering' naar de werkvloer zodat medewerkers die als vanzelf gaan beleven.
Het succes van Internal Branding biedt theoretische onderbouwing, heldere en praktische modellen en staat boordevol praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Een aantal klantcases is uitgewerkt, zoals Hi, VVV, Eneco, Etos en Zuyd Hogeschool, en bevat interviews met de eindverantwoordelijken. Internal Branding is in alle sectoren van de maatschappij relevant. En het is geen onderwerp van alleen marketing, HR of communicatie, maar ook van algemeen management en de directie.
Verder lezen

VeelBoeken uit Alkmaar

zakelijk

Logo VeelBoeken

De verzendkosten bedragen: Binnen Nederland - Brievenbuspost €4,40 - Pakketpost €5,75 // Naar België - Pakketpost €7,50 // Uw bestelling wordt verzonden in een hoge kwaliteit bubbeltjesenvelop of in een hoge kwaliteit kartonnen doos om een goede verzending te realiseren // Het ophalen van boeken is mogelijk op afspraak na 19:00. Deze aanvraag kunt u via de mail indienen. // Voor verdere vragen of wanneer u uw boeken aan ons wilt verkopen kunt u contact opnemen via de mail.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Ellen Leenhouts, Linda Rutten, Marc van Eck - Het succes van internal branding