Karel Jan Alsem 217411, Erik Kostelijk 108654 - Merkpositioneri

Schrijver:
Titel: Merkpositionering brug tussen marketing en communicatie
ISBN: 9789001862688
Taal: Nederlands
Uitgever: Noordhoff Uitgevers
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 340p
Prijs: € 34,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.\n\nWaarom kiezen voor Merkpositionering?\n\n*\tveel aansprekende en actuele voorbeelden;\n*\taandacht voor theorie én praktijk;\n*\thandige ondersteunende website met extra studiemateriaal.\n\nEen onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp. Het bevat de meest recente theorie over merkpositionering. Zo is er volop aandacht voor het gedachtegoed van Byron Sharp en ook het Value Compass komt uitgebreid aan de orde. Ook leer je welke relaties er zijn tussen merkpositionering en onderwerpen als merknaam, merkarchitectuur, communicatie en personeel. Maar het boek leert je ook stap voor stap hoe je het positioneren van een merk aanpakt. Dit maakt het een onmisbaar handboek als je je met marketingstrategie bezighoudt, of wilt gaan bezighouden. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.\n\nOnline ondersteuning\n\nOp de ondersteunende website vind je toetsvragen en weblinks. Hiermee kun je je kennis over merkpositionering toetsen en verder vergoten. Erg handig bij het voorbereiden op je tentamens!
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Karel Jan Alsem 217411, Erik Kostelijk 108654 - Merkpositionering brug tussen marketing en communicatie