Shiv Singh - Social media marketing voor Dummies

Schrijver:
Titel: Social media marketing voor Dummies
ISBN: 9789043023696
Taal: Nederlands
Uitgever: Pearson Benelux
Bijzonderheden: 2de Hands - Als Nieuw / Paperback / 1ste druk / 2011 / 282 pagina's / Nederlands / 9789043023696
Prijs: € 9,95 (Excl. verzendkosten)
Meer info:
Social media marketing is een goedkope en effectieve manier om je klantenkring te vergroten. Met dit boek ontdek je hoe je het beste uit Twitter, blogs, Facebook en andere websites haalt en leer je social media te identificeren die jouw doelgroep aanspreken. Social Media Marketing voor Dummies bevat de essentie van het plannen, begroten, lanceren en managen van een social marketing campagne. Naast uitgebreide uitleg over hoe social media je bedrijf en merk succesvol kunnen maken, lees je ook hoe je je pagina kunt optimaliseren om veel bezoekers aan te trekken en hoe je een programma opzet waarmee je je succes en resultaten meet. Een praktische handleiding voor kleine ondernemingen en starters die op zoek zijn naar online marketingstrategieën tegen een betaalbare prijs, maar ook onmisbaar voor marketeers in grotere bedrijven die zich meer willen toeleggen op social media.
Verder lezen

VeelBoeken uit Alkmaar

zakelijk

Logo VeelBoeken

De verzendkosten bedragen: Binnen Nederland - Brievenbuspost €4,40 - Pakketpost €5,75 // Naar België - Pakketpost €7,50 // Uw bestelling wordt verzonden in een hoge kwaliteit bubbeltjesenvelop of in een hoge kwaliteit kartonnen doos om een goede verzending te realiseren // Het ophalen van boeken is mogelijk op afspraak na 19:00. Deze aanvraag kunt u via de mail indienen. // Voor verdere vragen of wanneer u uw boeken aan ons wilt verkopen kunt u contact opnemen via de mail.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Shiv Singh - Social media marketing voor Dummies