Wasserman, Nicholas H., Fukawa-Connelly, Timothy, Weber, Keith, Mejia
Schrijver: | Wasserman, Nicholas H., Fukawa-Connelly, Timothy, Weber, Keith, Mejia Ramos, Juan Pablo |
---|---|
Titel: | Understanding Analysis and its Connections to Secondary Mathematics Teaching |
ISBN: | 9783030891978 |
Taal: | Engels |
Uitgever: | Springer Nature Switzerland AG |
Bijzonderheden: | 2022 215pp Paperback / softback |
Prijs: | € 68,00 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst Getting certified to teach high school mathematics typically requires completing a course in real analysis. Yet most teachers point out real analysis content bears little resemblance to secondary mathematics and report it does not influence their teaching in any significant way. This textbook is our attempt to change the narrative. It is our belief that analysis can be a meaningful part of a teacher's mathematical education and preparation for teaching. This book is a companion text. It is intended to be a supplemental resource, used in conjunction with a more traditional real analysis book.The textbook is based on our efforts to identify ways that studying real analysis can provide future teachers with genuine opportunities to think about teaching secondary mathematics. It focuses on how mathematical ideas are connected to the practice of teaching secondary mathematics-and not just the content of secondary mathematics itself. Discussions around pedagogy are premised on the belief that the way mathematicians do mathematics can be useful for how we think about teaching mathematics. The book uses particular situations in teaching to make explicit ways that the content of real analysis might be important for teaching secondary mathematics, and how mathematical practices prevalent in the study of real analysis can be incorporated as practices for teaching.This textbook will be of particular interest to mathematics instructors-and mathematics teacher educators-thinking about how the mathematics of real analysis might be applicable to secondary teaching, as well as to any prospective (or current) teacher who has wondered about what the purpose of taking such courses could be. |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Let op: dit nieuwe boek is anderstalig en heeft een levertijd van ongeveer 5 werkdagen binnen Nederland
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.