Marc Oosterhout - Power brands

Schrijver:
Titel: Power brands
ISBN: 9789088030345
Uitgever: Lias
Bijzonderheden: Goed - Tekst schutblad.
Prijs: € 10,00
Verzendkosten: € 6,50 (binnen Nederland)
Meer info:
H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. De nieuwe norm in marketing. Massclusivity is hun grote kracht. Ze bieden exclusiviteit aan iedereen. In dit boek legt Marc Oosterhout op een aantrekkelijk vernieuwende manier uit hoe massclusivity deze merken groot maakt. Aan de hand van veel herkenbare voorbeelden presenteert de auteur de zeven onwrikbare principes van dit nieuwe merkdenken.

Bas Haring, Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Victor Lamme en anderen gaven hun kritische wetenschappelijke commentaar. Het leverde een praktisch en vakinhoudelijk overtuigend boek op. Een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden. Of zoals Monique Opdam, voormalig communicatiedirecteur van de Postbank het zei: In het boek Power Brands schrijft Marc Oosterhout als de Nigella Lawson van het merkdenken. Een aantrekkelijke schrijfstijl levert een toegankelijk boek vol inspiratie en merkrecepten. Je krijgt gelijk zin om met dit merk-doe-boek aan de slag te gaan.
Verder lezen

Books4Life Tilburg uit Tilburg

zakelijk

Logo Books4Life Tilburg

Books 4 Life exploiteert winkels in tweedehands boeken voor het goede doel, gerund door vrijwilligers. Books 4 Life heeft vestigingen in Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Nijmegen, Tilburg en Utrecht. En in Oostenrijk in Graz en Wenen.
Meer informatie vindt u op www.books4lifetilburg.nl. Op deze site staat beschreven welke goede doelen Books 4 Life Tilburg steunt. Ook kunt u er lezen hoe u boeken kunt schenken en kopen en hoe u vrijwilliger of sponsor kunt worden.
e-mailadres: info@books4lifetilburg.nl
telefoon: 013-4663680
bezoekadres winkel:
Gebouw C, Kamer 045
op de Universiteit van Tilburg,
Warandelaan 2,
5037 AB Tilburg
Verder lezen

De verkoper zal binnen 4 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.