Cees B.M. van Riel - The alignment factor bouwen aan duurzame r

Schrijver:
Titel: The alignment factor bouwen aan duurzame relaties
ISBN: 9789052619231
Taal: Nederlands
Uitgever: Academic service
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 256p
Prijs: € 30,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder fi nanciers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt?\nDe alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt.\n* Verzamel informatie en zorg dat je goed inzicht krijgt in je reputatie, de publieke opinie, het gedrag van medewerkers, je identiteit en strategische doelen.\n* Kies een marsroute, neem positie en kies een helder doel. Duurzame relaties\nopbouwen kan op twee manieren: de zachte of de harde, onderhandelend of ...\nconfronterend.\n* Communiceer je marsroute, positie en doelen vervolgens op een aansprekende\nmanier, zodat je het onderhandelen of confronteren ondersteunt.\n* Toon je successen en wees accountable: zorg dat je op het niveau van de raad van bestuur kunt uitleggen wat de effecten zijn van je inspanningen om duurzame\nrelaties tot stand te brengen.\nCees B.M. van Riel (1951) is hoogleraar Corporate Communication aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University, en medeoprichter van het wereldwijd actieve Reputation Institute. Hij is auteur van de bestseller Identiteit & Imago en samen met Charles Fombrun van Reputatiemanagement, Essentials of Corporate Communication en Fame & Fortune.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Cees B.M. van Riel - The alignment factor bouwen aan duurzame relaties