Bronis Verhage 68591, Eric Boot 91313, Paul Riegen 91314 - Gron

Schrijver:
Titel: Grondslagen van de marketing
ISBN: 9789001853204
Taal: Nederlands
Uitgever: Noordhoff
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 160p
Prijs: € 27,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;\n- met actuele bedrijfscasussen;\n- aandacht voor zowel online als offline marketing.\n\nBij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.\n\nDe negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.\n\nGrondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Bronis Verhage 68591, Eric Boot 91313, Paul Riegen 91314 - Grondslagen van de marketing