Marita Vos 103666, Henny Schoemaker 103668 - Geïntegreerde comm

Schrijver:
Titel: Geïntegreerde communicatie Concern-, interne en marketingcommunicatie
ISBN: 9789058758682
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 328p
Prijs: € 37,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat Geïntegreerde communicatie voor jou uit de doeken doet. Met dit boek krijg je inzicht in de drie communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie. Dit maakt het een compleet basisboek over álle communicatievormen.Over de inhoudIn Geïntegreerde communicatie staan voor elk van de drie communicatiedomeinen een verzameling aandachtspunten en een theoretische onderbouwing. Ook lees je hierin de ins en outs over informatieverwerking (van de ontvanger), communicatie-onderzoek, organisatiestructuur en internationale organisaties. Zo leer je alle basisbegrippen binnen de drie communicatiedomeinen kennen.Voor deze tiende druk is Geïntegreerde communicatie integraal herzien en herschreven. Dit betekent dat de auteurs hierin nieuwe theorieën hebben opgenomen en voorbeelden hebben geactualiseerd. Zo is er in deze editie op alle vlakken aandacht voor online communicatie en wordt ook aandacht besteed aan de snel veranderende omgeving. Inspelen op de actualiteit voor reputatiemanagement en crisiscommunicatie hoort daar bijvoorbeeld bij.Inhoudsopgave1\tCommunicatie voor een organisatie2\tConcerncommunicatie3\tInterne communicatie4\tMarketingcommunicatie5\tInformatieverwerking bij de ontvanger6\tCommunicatieonderzoek7\tOrganisatie van de communicatie8\tCommunicatie in internationaal perspectiefUniek aan dit boek*\tAl jaren een vast gezicht binnen de curricula van hogescholen.*\tCompleet overzicht van het communicatiewerkveld en heldere theorie die expliciet gekoppeld wordt aan de praktijk.*\tEen boek met visie dat start bij de behoeften van een organisatie en haar omgeving. De aandacht ligt daardoor niet alleen bij de organisatie, maar ook bij de ontvangers. *\tHet boek sluit na de herziening volledig aan op de beroepsniveauprofielen van Logeion.DoelgroepHbo-studenten die communicatievakken volgen binnen opleidingen zoals:*\tCommunicatie*\tCommunication and multimedia design*\tCommerciële economie*\tBusiness Studies Daarnaast is het een geschikt boek voor startende communicatieprofessionals die meer willen weten over concerncommunicatie.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Marita Vos 103666, Henny Schoemaker 103668 - Geïntegreerde communicatie Concern-, interne en marketingcommunicatie